And should this be the last thing I see, I want you to know it's enough for me.

Det är natt och som vanligt är jag vaken. Helt ensam då det känns som hela världen sover. Sitter vid stationära datorn och för första gången förstår jag Niclas kärlek till den virtuella världen. Skulle bara kolla lite resor i väntan på att bli trött och helt plötsligt hade två timmar passerat.
 
Lyssnar på Ed Sheeran och får ont i hela själen när hans låttexter träffar en rakt i hjärtat. Brukar aldig någonsin fastna för en artist, har alltid haft världens mest mixade musiksmak och lyssnat på låtar som jag inte har någon aning om vem som gjort, men det är fan något speciellt med den där Ed. Tittar igenom lite gamla bilder också. Ed skulle nog falla för mig vid första ögonkastet om han fick se mig i min rosa lugg.. Hahaha, jag dör.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0