Söndag

Stadsfesten är över för iår. Helt galet vad fort helgen gått och nu ska man klara sig ett helt år innan man får uppleva ett så levande skelleftå igen. Helgen har haft sina bra och sina dåliga stunder men överlag har det varit en helt enormt rolig helg! Passar på att ännu en gång be om ursäkt för mitt beteende i fredags och även att tacka alla som gjort helgen så jävla kung!

Idag har jag varit levande. Inte ofta jag vaknar upp efter en festkväll utan att vara bakis hehe. Tröttare än någonsin har jag tagit mig igenom denna söndag och ikväll skulle jag sova tidigt. Redan kl 19 var jag redo att lägga mig för natten men två timmar senare hamnade jag på bio. Nu är jag äntligen hemma. På sunnanå. Ensam med Niclas för första gången på vad som känns som en evighet. Skönt att äntligen få varva ner lite och rå om varandra. Godnatt!♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0