Helg mitt i vecka


Så gick det med att komma igång med bloggen igen haha. Har varit rätt lugnt på senaste då min förkylning aldrig riktigt velat släppa. Gjorde ett par försök att jobba förra veckan men fick avbryta arbetsdagarna och gå hem när kroppen sa ifrån. Hade som tur var ledighelg i helgen så det blev en riktigt lugn helg, i söndags hoppade jag dock in och jobbade några timmar. 

Idag var jag back on track, jobbade 06.30-15.30 i brödet. Imorgon fyller Niclas år så vi har bokat en liten resa till Stockholm. Blir där från imorgon till torsdag och det känns såå roligt! Världens mest hemmakära par ska fly staden haha. Massa shopping, god mat,  gröna lund och bara rå om varandra❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0