Kan jag så kan vem som helst!


Klockan är efter tolv vilket innebär att det nu är måndag vilket i sin tur innebär att mitt, Matildas och Linnéas godis/snackslöfte officiellt är igång. Inga mera sötsaker innan Grekland i juni och jag är såå motiverad. Jag har redan nu gjort sjuka framsteg med massa kilon minus på vågen men det är en lång väg kvar innan jag är nöjd. Jag har inga specifika mål nu framöver mer än att jag vill börja se resultat när jag kollar mig i spegeln istället för bara på vågen.

 Jag har nått ett bmi som inte längre tyder på övervikt vilket jag är oerhört stolt över. Siffran på vågen är för mig, från och med nu, totalt irrelevant. Min vikt är inte längre en hälsorisk utan nu handlar det mer om att hitta en sund livsstil och känna mig mer bekväm i min kropp! Jag går inte efter några ideal utan det viktigaste för mig är att tänka på vilket långt liv jag har framför mig, där vikten inte behöver stå i fokus och då jag inte vill behöva oroa mig för min hälsa. Har haft en sjuk svacka senaste veckan men så får det vara, ingenting jag mår dåligt över då jag vet att jag aldrig kommer behandla min kropp så som jag tidigare gjort. Kan jag så kan vem som helst, allt som behövs är en jäkla stark vilja och att tro på sig själv! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är klok du min vän!

Svar: 💜💜
juulialaa.blogg.se

2015-05-05 @ 09:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0